Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

diumenge, 29 de juny del 2014

Buscant

Hola !!!
Ara us explicare una historia plena de entremeliadures.
Aquesta història em va passar em una de les meves millors amigues. Erem a l'escola fent teatre quan la meva amiga sen va enrecordar que havia perdut la disfressa per l'obra. La monitora ens va enviar a totes dues a buscar la disfressa per l'escola.

Despres de buscar la disfressa per tota l'escola no la vam trobar. Començavem a estar cansades de buscar. Ens en vam enrecordar del pis de dalt de tot ( que hi ha una terrassa i magatzems vells ). Aquell pis està prohibit. I si la disferssa era allà ? Així que hi vam pujar.

Allà no hi era. Vam intentar obrir la porta del terrat però per desgracia estava tancada. Vam estar a punt de robar les claus al conserge però a l'hora de la veritat no ens vam atravir. 

Vam baixar del pis de dalt quan ens vam recordar que encara ens faltava la nostra classe per buscar. Vam entrar-hi  però allà tampoc hi era. De sobte vam veure la nostra tutora entrant a la classe i vam recordar que no podiem ser allà. Vaig reaccionar ràpid, vaig agafar la meva amiga de la mà i ens vam amagar a sota les taules moltes de por. Haviem de recorre la classe per arribar a la porta. El problema era que la professora està treballant amb l'ordinador just al costat de la porta. ho vaig veure molt negre ... Vam començar a recorre les taules per sota. Tot anava bé fins que vaig donar un cop a una cadira i aquesta va caure al terra !!  "Hem ficat la pota " recordo que va dir la meva amiga a cau d'orella. Vam sortir de la taula i cames ajudeu-me vam sortir per la porta.

La professora no va saber mai que haviem estat nosaltres. Sort ! I endivineu on era la disfressa. Qui ho endivini collage !!!

M

4 comentaris: