Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 28 de juny del 2014

Cagada pastoret !!!

Hola sóc la M i us explicaré una història que em va passar amb una de las meves millors amigues. La vam cagar molt.....

Tot va començar un dia que volíem gravar una pel·lícula amb el mòbil de la meva mare ( no teniem millor camera ). Tot anava molt bé fins que s'ens va presentar un problema: en una escena havíem de sortir les dues juntes i la mare no podia gravar. Després de pensar molta estona s'ens va acudir agafar el faristol (que és per aguantar les partitures) i en ell, subjectar el mòbil. Mentres posavem el faristol a la mida exacta el mòbil va caure a terra!!

Ens vam espantar molt quan vam veure que el vidre s'havia trencat. Vaig reaccionar ràpid, vaig agafar el mòbil i vaig apratar el botó per obrir-lo. No s'obria. Em vaig espantar molt i vaig pensar: " l'hem cagada pastoret ! Però després d'apretar una estona es va obrir. Però igualment el vidre seguia trencat. De seguida vam intentar arreglar-lo.  Vam aixugar el vidre em una tovallola per veure si es un miracle. Però no!


La meva mare no es va enfadar gaire ... Quina sort! Tot i així ara s'ho pensa dues vegades abans de deixar-nos el mòbil. :)

Que us ha semblat ? Vosaltres també l'heu cagat alguna vegada amb una amiga. Deixeu comentari !

M

2 comentaris: