Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dilluns, 30 de juny del 2014

Gelat ( part 1 )

Hola,
La història que us explicaré ara em va passar amb dos grans amigues i la meva germana gran de vacances a la platja. Aquest història l'explicaré amb varies parts. Bé comencem ...

Era dia soleiat d'estiu. La meva germana ( que anomenarem A ), i una amiga ( que anomenarem C ) estavem jugant. La C és molt especial per mi  i per l'A ja que viu a Madrid i les dos estiguajem en el mateix poblet. Casi mai ens veiem. Bé,estavem jugant al gran pati cumunitari de l'apartament on estavem quan de sobte ...
- Ecs !!! - vaig cridar - Mireu això.
Però per desgracia l'A i la C van passar de mi ... Les dos tenen la mateixa edat i jo sóc la peque. Quan vam acabar el joc vaig insistir. Vam anar totes cap el lloc on jo havia cridat. Al terra hi havia un mini ratolinet.
- Ai pobret ! Un ratolinet mort ! - va exclamar la C - Ai no ! Mireu , però si respira !
- Segur que es acabat de neixer. És mini ! - va dir l'A.
Vaig allargar la mà per tocar-lo.
- No !! - van exclamar la C - Podria tenir alguna malaltia !
- Ja, pero no el podem deixar aquí. Tinc una idea ! Vaig al pis a buscar plats de plastic i tovallons. Si passa algu truqeu a l'interfono - va dir l'A.
I va corre cap al pis de dalt. Jo i la C, vam observar-lo fins que vam veure que tenia una pota torçada !
Mentrestant, l'A va pujar al pis de dalt. Va agafar plats i tovallons i just quan estava a punt de sortir per la porta va sonar l'interfono.
- Que passa ! - va exclamar l'A.

Voleu saber que passava ? Aquesta historia continuarà ...

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada