Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dijous, 23 d’octubre del 2014

Per que t'en vas, Y !?! :(

Hola, com va ?
Avui us explicaré com em vaig sentir quan la Y em va dir que s'en anava d'escola i que anava a viure en una altra ciutat. Per qui no ho sapiga, jo i la Y no vivim al mateix lloc, vivim en ciutats diferents, a més de una hora de camí. Tot i així seguim sent millors amigues !!    

Tot va comencar un mati a l'esscola, un matí que aparentava ser normal. Estava fent feina, quan uns quans nens i nenes es van començar a dir secretets amb la Y. Ja sabeu que aixo molesta moltísim ! Jo vaig anar decidida cap allà i li vaig preguntar a una nena de les que estava per allà que que feien i de que parlaven. Ella em va contestar que ho sentia, que era un secret i no ho podia dir a ningú. Ho vaig trobar estrany que aquesta nena a la que li havia preguntat aixo no em contestes, ella sempre m'ho explica tot. De seguida vaig pensar que devia ser una cosa important.

Més tard, vam dividir la classe en dos meitats per fer diferents activitats. A la meva meitat ens tocava fer Matemàtiques ( buf ! ). Avans de començar la classe la mestra va dir una cosa que em va sorpendre molt. Va dir el següent:
" Aprofitant que la Y no hi és ( en aquest mig grup, es referia ), tot i que ella no vol que ho sàpigueu, crec que us ho haig de explicar. La Y s'en va a viure en un altre lloc ( d'aquí a Catalunya pero a unes hores de distancia ). "
Es va fer un silenci absolut a la classe cosa que no passa mai ;). Ni la propia professora savia que dir. Després tothom va reaccionar. Un nen va exclamar aixecan-se  de la cadira " Impossible ! ", un altre nen va dir " Que cruel ! " i una nena es va posar a plorar. Tot i que jo no plorava no podia creure. Un munt de preguntes van passar pel meu cap: " La tornaré a veure ? ", " Per què s'en va ", " La professora em mentia ? " " Ojalà ! ", " I si ho estava somiant ? "

La classe era una olla de grills. La professora, per calmar-nos va dir-nos que encara faltava molt de temps per què marxes i que encara estaria un bon temps amb nosaltres. Va dir-nos que s'en anava perquè la novia del pare de la Y, s'en anava a treballar en aquella ciutat i ells volien viure junts.

Voleu saber que va passar el dia que marxava ? Quan tinguem 30 seguidors us ho explico ! Aixi que siusplau feu que els vostres amics siguin seguidors del blog o feu-vos seguidors vosaltres. Ah ! Per cert, us ha agradat !? Esperem el vostre comentari ;)

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada